Inschrijven bij BLOS

Dat doe je zo!

Wil je je kind inschrijven bij BLOS? We maken het je zo gemakkelijk mogelijk. Als je ons online formulier invult via de locatiepagina, dan hoor je zo snel mogelijk wanneer we jouw kind kunnen plaatsen. 

We raden je aan eerst op zoek te gaan naar je gewenste locatie(s). 

Vind jouw BLOS locatieDirect naar het inschrijfformulier

Kinderen spelen aan tafel met open einde speelgoed
Kinderen spelen aan tafel met open einde speelgoed

Hoe schrijf ik mijn kind in? 

  • Kies een kinderopvanglocatie waar je enthousiast over bent. Bij jou in de buurt of op de route van je werk. Via de locatiezoeker vind je onze locaties. 
    Direct naar locatiezoeker
  • Je kunt je kind inschrijven op de locatiepagina via de button 'inschrijven’. Via dezelfde pagina kan je ook een rondleiding boeken.  
  • In het formulier vul je je contactgegevens in en per wanneer en voor welke dagen je kinderopvang nodig hebt voor je kind. 
  • Formulier ingestuurd? Ons Customer Care team neemt binnen drie dagen telefonisch of per mail contact met je op!

Heb je een VE-indicatie? Op deze pagina lees je hoe je je kind kunt inschrijven

En nu? 

Dit zijn de volgende stappen:

  • Inschrijving ontvangen? We gaan direct voor je aan de slag. Ons Customer Care team checkt of er een plek beschikbaar is op de door jou opgegeven locatie, dag(en) en startdatum. Binnen drie dagen krijg je bericht van ons.
  • Is er een plek beschikbaar op de locatie die jij hebt gekozen? Yes! Je ontvangt van ons een plaatsingsaanbod en/of contract.
  • Als we een plek hebben voor je kind, dan delen we de gegevens van onze locatie met jou. Hiermee moet je zelf kinderopvangtoeslag aanvragen. Dit doe je via www.toeslagen.nl
  • Nog geen plek beschikbaar op jouw gekozen locatie? We nemen contact met je op om andere mogelijkheden te bespreken. Wanneer we samen geen andere oplossing vinden, komt je kind op de wachtlijst. Zodra we een plek kunnen aanbieden, nemen we contact met je op. Wij houden de wachtlijst dagelijks up-to-date.

Vragen? 

Bekijk onze veelgestelde vragen met antwoorden. Kan je meer hulp gebruiken of staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met ons Customer Care team. We helpen je graag verder!